Organisatie
Het bedrijf is dynamisch, timmert flink aan de weg en voorziet de komende jaren verdere groei. Het hoofdkantoor en jouw werkplek bevindt zich in Sittard en je komt te werken binnen een internationale omgeving, met diverse buitenlandse vestigingen. Groei jij samen met zo’n 100 collega’s in binnen- en buitenland mee?
Functie
Als Crediteurenadministrateur ben jij verantwoordelijk voor de juiste en tijdige verwerking van inkomende facturen voor zes werkmaatschappijen en twee holdings, verspreid over drie landen. Je werkt binnen een dynamische en complexe administratieve organisatie, waar het belangrijk is dat je snel je weg vindt, oog houdt voor detail en voortdurend streeft naar hoge kwaliteit in je werk. Naast het boeken en opvolgen van facturen krijg je ook te maken met diverse administratieve, logistieke en boekhoudkundige taken.
Wat je gaat doen:
- Verwerken en boeken van inkomende facturen
- Bewaken van het facturatieproces binnen een complexe organisatiestructuur
- Controleren van gegevens en signaleren van afwijkingen of fouten
- Communiceren met leveranciers en interne collega’s over factuur gerelateerde vragen
- Ondersteunen bij uiteenlopende administratieve taken binnen de financiële administratie
Functie-eisen
- Afgeronde MBO Bedrijfsadministratie of vergelijkbaar
- 2 à 4 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Nauwkeurig, punctueel en gestructureerd kunnen werken.
- Flexibel en collegiaal ingesteld, bereid om waar nodig extra taken op te pakken.
- Goede beheersing van de Nederlandse taal (Duits is een pré)
- Minimaal 32 uur
Aanbod
Salaris tussen €2.700- €3.100 obv 40 uur, 25 vakantiedagen, pensioenopbouw en ongevallenverzekering, WIA aanvullingsverzekering, flexibele werktijden tussen 07.45u en 18.00u, mobiele telefoon en wekelijks gezonde snacks
Inlichtingen
Voor meer informatie neem contact op met Jessy Kamphues via 06-39122988